O nas

Usługi i produkty sprzedawane i realizowane w POS przy użyciu terminali płatniczych, systemów kasowych i rozwiązań komputerowych

PayTel O nas

O firmie

Kar-Tel jest firmą działającą na rynku polskim, oferującą usługi i produkty sprzedawane i realizowane w POS przy użyciu terminali płatniczych, systemów kasowych i rozwiązań komputerowych. Z firmy handlowej, skupiającej swoją działalność na produktach fizycznych prepaid, profil działalności ewoluuje w kierunku firmy technologicznej oferującej rozwiązania systemowe i kasowe w sieciach handlowych według indywidualnego zamówienia, które są nieodłącznym elementem procesowania transakcji, przetwarzania danych osobowych lub realizacji innych funkcji biznesowych.

W naszym portfolio znajdują̨ się wszystkie kluczowe usługi i produkty, które mogą generować wartość dodaną dla punktu handlowo-usługowego. Projektujemy, wdrażamy oraz dystrybuujemy zaawansowane i dedykowane rozwiązania teleinformatyczne. Możemy pochwalić się licznymi wdrożeniami realizowanymi dla największych Klientów sieciowych w Polsce. Specjalizujemy się również w obsłudze Klientów detalicznych na poziomie lokalnym i ogólnopolskim. Efektywnie zarządzamy bazą 30 000 punktów sprzedaży naszych klientów w całej Polsce.

Kar-Tel należy do PayTel SA, wiodącego na polskim rynku dostawcy usług płatniczych. Spółka PayTel działa w omnichannel, dostosowując się do różnorodnych potrzeb biznesowych. Specjalizuje się w płatnościach bezgotówkowych, obejmujących karty płatnicze, płatności mobilne i zarządzanie siecią terminali POS. W połączeniu z Grupą SIBS i partnerami biznesowymi, oferuje kompleksowe rozwiązania, w tym płatności elektroniczne, płatności online i QR oraz usługi bramki e-commerce.

Połączenie Kar-Tel z PayTel otwiera nowe możliwości dla naszych klientów i partnerów biznesowych. Dzięki synergii zasobów, doświadczenia i technologii jesteśmy gotowi sprostać dynamicznym wymaganiom rynku. Naszym celem jest kontynuowanie misji dostarczania innowacyjnych rozwiązań w obszarze usług płatniczych i finansowych. Teraz, wspierani przez PayTel i Grupę SIBS, skupiamy się na inwestowaniu oraz aktywnym udziale w rozwoju cyfryzacji rynku w Polsce. 

Więcej informacji o PayTel dostępnych jest na stronie https://www.paytel.pl/.

Zarząd

Bartosz Berestecki
Prezes Zarządu/CEO

Sérgio Meireles
Członek Zarządu/CFO

Adam Tencza

Adam Tencza
Członek Zarządu/Managing Director


Co składa się
na nasz system wartości?

Jesteśmy pionierami w przewidywaniu trendów.

Zbudowani z ducha innowacji i przedsiębiorczości, stale poszukujemy nowych rozwiązań, które ułatwiają codzienne życie, dając więcej czasu na rzeczy naprawdę istotne. W PayTel kładziemy nacisk na innowacyjne podejście do rozwiązywania problemów, ciągłe doskonalenie naszych usług i produktów, oraz śledzenie najnowszych trendów, aby być zawsze krok przed konkurencją

Transparentność i konsekwencja w relacjach z naszymi klientami i partnerami.

Angażujemy się w działania oparte na lojalności i uczciwości, dbając o pełną przejrzystość w realizacji naszej misji. W PayTel uczciwość i rzetelność są wartościami nadrzędnymi, które kształtują każdy aspekt naszej działalności, budując trwałe i oparte na zaufaniu relacje z naszymi klientami i partnerami.

Współpraca kluczem do sukcesu.

W PayTel uznajemy, że współpraca zespołowa stanowi fundament naszych osiągnięć. Dążymy do stworzenia kultury, w której każdy członek zespołu czuje się doceniony, zaangażowany i zainspirowany do osiągania wspólnych celów. Nasze podejście do pracy opiera się na wzajemnym szacunku, otwartej komunikacji i dzieleniu się wiedzą oraz doświadczeniem. Wierzymy, że skuteczna praca zespołowa pozwala nam wykorzystać pełen potencjał naszych pracowników, co przekłada się na osiąganie doskonałych rezultatów oraz budowanie trwałych relacji zarówno wewnątrz firmy, jak i z naszymi klientami i partnerami.

W czasach niepewności i zmian zapewniamy stabilność oraz bezpieczeństwo.

Jesteśmy nieodłączną i stałą częścią życia codziennego naszych klientów i partnerów. W firmie PayTel priorytetem jest budowanie zaufania poprzez niezawodność i konsekwencję w działaniu, co pozwala naszym klientom i partnerom czuć się bezpiecznie nawet w dynamicznym otoczeniu biznesowym.

Zaangażowanie w ciągłe doskonalenie i świadczenie usług na najwyższym poziomie.

Zarówno indywidualne, jak i zespołowe zaangażowanie w osiąganie najlepszych wyników sprawia, że stale dążymy do przekraczania oczekiwań naszych klientów i partnerów. W PayTel skupiamy się na ciągłym doskonaleniu naszych procesów, podnoszeniu jakości świadczonych usług oraz dostarczaniu produktów i usług najwyższej jakości, aby zapewnić naszym klientom doskonałe doświadczenia płatnicze i satysfakcję z naszej współpracy.

Potrzebujesz dodatkowych informacji?

Skontaktuj się z nami